Følgere

fredag 22. februar 2013

Blue Babycard

Har plukket fram et motiv jeg ikke har brukt på lenge. Stemplet er fra Scrapmagasinet. Ellers har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign, twine og en knapp.
******
I have used a stamp I haven't used for ages.... The stamp is from Scrapmagasinet. Otherwise I have used DP from Papirdesign, some twine and a button.

I'm entering the following challenges:
Deep Ocean Challenge Blog #45: B (for Baby)
Sweet Stamps #105: Sweet & Simple
Cute Card Thursday #257: Simplify

5 kommentarer:

  1. Et morsomt og flott kort du har laget.
    God helg !
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig, Wenche:)
    Har såvidt begynt på med et blått babykort jeg også:)
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. so very sweet!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
    Have a great weekend, Debxx

    SvarSlett
  4. Så gulligt och så snygga färger.
    Kram Ulla

    SvarSlett
  5. Kjempesøt!!! Liker hvordan du har brukt mønstret papier til å lage en ramme rundt motivet ditt.

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)